هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

دختر ناز ما

1390/6/12 11:47
نویسنده : مامان فریما
803 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق کوچیکممم


 قربونه تکون خوردنات برم که روز به روز بیشتر احساسشون میکنم


قربون فضولیات برم قربون اون رقص قشنگت برم که وقتی اهنگ گوش میدم شروع میکنی به رقصیدن کوچولوی نازم اگه بدونی چه بی تابانه منتظر حضورت هستیم گل زندگیم

برای بغل کردنت لحظه شماری میکنم


یه چیزه جالب برات تعریف کنم قشنگم

89/12/10 که 5 ماهم تموم شد با بابایی رفتیم سونگرافی که مطمئن بشیم دخملی هستی.قا دکتره هرچی سعی میکرد بینتت نمیذاشتی واسه خودت همش میچرخیدی دکترو کلافه کردی اقا دکتره هم نامردی نکرد کلی من و اینور و اونور کرد که ببینه دخملی هستی و خدارو شکر سالمی

خلاصه مامانی من و بابا کلی خندیدیم که انقدر فضول تشریف داری.


89/12/22 برای چکاب ماهانه رفتم و صدای قشنگ قلبت و شنیدم و از سلامتت مطمئن شدم خدایا شکررررررررررررررررررر  

دختر قشنگم من و بابایی  برات لباسای خوشکل خوشکل خریدیم زود بزرگ شو تا بیای ببینی مامان و بابا چه نقشه هایی برات داره


دختر نازم سال نو مبارک امسال تو به دنیا میای مامانی و بهترین سال و برای من و بابات ثبت میکنی خوشکلم.خدایا شکرت که تو سال 90 همونطوری که میخواستم یه فرشته بهم دادی و ارزو میکنم به همه ی مامانای منتظر یه فرشته بدی.


قشنگ من الان که دارم برات مینویسم عمر قشنگت21 هفته و 6 روزه با تمام وجود دوست دارم I Love You 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)