هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

خبرای خوب خوب

1390/3/21 11:51
نویسنده : مامان فریما
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ثمره ی عشق مامان و بابا تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام به گل زندگیه مامان و بابا    

سلام به دختره نازه مامان و باباتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ببخشید عزیزم این اینترنت ما درست نشد من دیر به دیر میام وبلاگت رو اپ میکنم بابا خیلی تلاش کرد ولی خط مشکل داره.

 

 

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

و اما خبرای خوب خوبتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اولین خبر خیلی خوب اینه که امشب۲۱خرداد تولد بابای مهربونته و از صمیم قلب تولد بابایی رو تبریک میگم و این گل با تمام وجود بهش تقدیم میکنم .

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبابایی  دوست داریم خیلی زیادتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

۲شنبه ۱۶ خرداد رفتم برای چکاب ماهانه و صدای قلب دختر نازم و شنیدم و دکتر گفت که ۸تیر دخمله نازم میاد تو بغلم

خیلی خوشحالم لباسات و اماده کردم ساک بیمارستان اماده کردم ازمایشات بنده ناف انجام دادم خلاصه اماده ی امادم برای اومدنت مهربونم. 

و اما اسم دختره نازم ما سه تا کاندید داریم :هیوا-هانیا-هیلا

که به احتمال زیاد هیلا باشه به معنی باوقار اسم یه پرنده هم هست .

البته اینم بگم که بابا از اسم هیوا بیشتر خوشش اومده ولی میگه هرچی مامان گفتتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینم چندتا عکس از سیسمونی خوشکل دخترم 

 عکس از نمای کلی
 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سرویس بهداشتی دخملم

 سرویس بهداشتی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

سرویس پتو و تشگ و ...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

اینم پیرهن دخملی که مامانو بابا خیلی دوسش دارن

 

 

 

 

 

 

 

اینم پیرهنی که مامان و بابا عاشقش هستن.

البته اینم بگم به علت اساس کشی تو این خونه برای دخملم  اتاق درست نکردم و سرویس کالسکه  و ... قراره بابا بیاره.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 دختره مهربونم میخوام از مهربونیات بگم که تا مامان نگران میشه شروع میکنی به تکون خوردن که مامانی من حالم خوبه

چند مدت پیش صبح که از خواب بیدار شدم حالم بد شد فکر کردم خبرایی خیلی ترسیدم فوری زنگ زدم به دایی فرید و دایی از سره کارخودش و رسوند و مارا برد سونوگرافی که مطمئن بشم حالت خوبه اخه بابایی مسافرت بود این بود که زحمت ما افتاد گردن دایی که جا داره ازش تشکر کنم

خلاصه اینکه اقا دکتر خیالم و راحت کردو گفت فقط استراحت کن ولی خوب من خیلی ترسیدم. از همون صبح که بیدار شدم و نگران بودم تو همش برام تکون میخوردی که من و از نگرانی دربیاری دختره مهربونم

هر موقع که نگران شدم و ازت خواستم که تکون بخوری تو هر شرایطی تکون میخوری مهربونم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عمر قشنگ دخترم الان ۳۵ هفته و ۲ روز چیزی نمونده به بوییدنت  نازنینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)