هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

یک سال و نیم شدن هیلا نازه مامان بابا

1391/12/6 15:28
نویسنده : مامان فریما
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه امیدوارم همیشه لباتون خندون و دلاتون شاد باشه

سلام به دختره نازم که با گذشت زمان نیازت به من کمتر میشه.میتونی به تنهایی راه بری غذا بخوری حتی وقتی میوفتی بدون کمک من بلند میشی.

امیدوارم همیشه در مقابل دشواری های زندگی محکم و استوار باشی دلبندم.

گل مامان پارسال این موقع برات جشن نیم سالگی گرفتم فدای اون نگاهات الان باید یک سال و نیم شدنت رو جشن بگیرم

اگه میشد دوست داشتم به خاطره وجودت هر روز رو جشن بگیرم .

اینا همش بهانس برای شکر گذاری و خوشحالی از حضور تو .

 

حالا نوبت شیرین کاری های دخملیمون:

اول اینکه خانم خوشکله ما یاد گرفته روی سینه پا راه میره و کم کم حرکات موزون رو بهش اضافه میکنه مثل تکان دادن دستها و قر دادن کمر. البته بگم که ایشون استاد رقص هستن ولی جدیدا سینه ی پا رو کشف کردن.

دختر من هنرمنده البته اثار هنریشون رو روی دیوار های خانه نمایان میکنن.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nafasemaman
14 اسفند 91 2:57
قربونش بررررررررررررررررررررم دلم براش تنگ شده بود خوب شد یه عکس ازش گذاشتی این دختر نیست که طلاااااااااااااااااااااااااست براش اسپند دود کنی فریماه جونم merc boossssss
مینا
16 آذر 92 23:28
سلاااااااااااااااااام فریما جونم خوبی؟ من مینا نی نی سایتم گلم یادته میومدیم کلوب دلم برات تنگ شده چی کارا میکنی عزیزم؟ salam azizam khobi man khobam to che khabar manam delam tang shode