هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

دیر اومدیم ولی اومدیم

1393/1/23 11:57
نویسنده : مامان فریما
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

سلام به خالق این روزهای زیبا

سلام به روزگار قشنگ

سلام به نعمتهایی که خدا به ما داده

دوستان اشنایان فامیلا خواهرا برادرا باباها

مامانا حالتون خوبه؟دلم واسه همتون تنگ شده بود امیدوارم روز و روزگار به کامتون شیرین بوده باشه اگر هم اوضاع بر وفق مراد نبوده حتما تلاشی بوده برای داشتن روزهای خوب و اروم.

تو این مدتی که نبودیم دختره نازم بزرگ شده الان دوسال و ده ماهه شده.

 دختره نازه ما

 این هم خانم کوچولوی ماا

 

خانم کوچولوی من مونس من

دوست دارم

 

 

 

 

 

نازه من گل خونم ثمره ی عشقم

 

مثل همیشه با ارزوی داشتن فرزنده سالم ازتون خداحافظی میکنم مخصوصا مامانای منتظر .ایشالاه انتظار تموم بشه و نینی ناز و سالم بیاد پیشتون

تا دیر نشده شاد باشین.

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سایدا
6 اردیبهشت 93 21:21
سایدا
6 اردیبهشت 93 21:22