هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

3ماهگی هیلا

1390/7/2 19:18
نویسنده : مامان فریما
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگه مامان و باباماچ

هیلای نازه ما امروز سه ماهه شدهوراتشویق

سه ماه از به دنیا اومدنت گذشت دخترمniniweblog.com

چقدر زود گذشتافسوس

انگار همین دیروز بود که تست بارداریم مثبت شد

انگار همین دیروز بود که واسه به دنیا اومدنت لحظه شماری میکردم.

عزیزم توی این ماه یاد گرفتی جیغ بزنی اونم چه جیغایی.هیپنوتیزم

وقتی بابا از سره کار میاد باهات بازی میکنه کلی ذوق میکنی و میخندی ولی وای بر لحظه ای که باباحواسش پرت بشهniniweblog.comشروع میکنی به جیغ زدن.niniweblog.com

بابا مجبوره که ادامه بدهniniweblog.com

 

توی این ماه برای اولین بار با صدا خندیدی.جانممممممبغل

 

مهربونم وقتی لالایی غمگین میخونم بغض میکنی و وقتی شاد میخونم شروع میکنی به خندیدن.دوست دارم مهربونمniniweblog.com

یه چیزه جالب اینکه وقتی فیلم گریه کردنت رو پخش میکنم با صدای گریه ی خودت گریه میکنیniniweblog.com.

 

اینم جندتا عکس:

این عکس خندیدن هیلا بعد از خوابیدن و سیر شدن

 

 این عکس  بعد از حموم کردن هیلا خانم

 

این عکس همین ده دقیقه پیش گرفته شده به مناسبت 3 ماهگی هیلا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هما جون (عمه)
3 مهر 90 20:17
هیلا جونم عاشقتم .
وبلاگت محشره مثل خودت مخصوصآ عکسای با نمکو خوردنیت.


مرسی عمه جونم بوس
nafasemaman
3 مهر 90 23:35
مبارک باشه گل خاله ایشالاه 100 سالگیت عزیز خاله ماشالاه ماشالاه ماه شدییییییییییییییییییییییییی عاشقتم خالهههههههههه


مرسی خاله جون بووووووووووووس
پروا( مامان النا کوچولو)
9 مهر 90 14:46
خدا حفظش کنه خیلی نازه ............الهی همیشه سالم باشه ریما جون.......... برا نی نی ناز


مرسی عزیزممممممم بوووووووووووووووس
عمه سارا
14 مهر 90 17:31
نازنین عمه دوست دارم زیاد زیاد:


منم دوست دارم عمه جون
سایدا ناناز
14 مهر 90 17:34
آجی هیلا بیا با هم بریم مهد کودک باش


بریم من امادم
آتنا
3 آبان 90 12:45
سلام عزيزم ذخملي خوشگلتو ديدم ايشا لله كه هميشه سالم باشه مثل مامانش نازه من نمي تونم ببينمش پس هميشه وبلاگو اپ كن كه حداقل عكساشو مرتب ببينيم لپاشو واسم ببوس بووووووووووووووووووس............
شیدا مامان کیمیا
3 آبان 90 19:08
سلااااااام وای ریما جون نمیدونم منو یادت هست یا نه ولی یکی از اعضای کلوپت بودم......خانمی تو کی باردار شدی من اصلا نمیدونستم!ولی الان تصادفا عکس هیلا جونو تو نی نی سایت دیدم....اومدم یه عرض ادبی کنم و تبریک بگم بهت هزار ماشالله چه دخمل بانمکی خدا برات حغظش کنه بووووووووووووووووس
تینا (مامان حسام)
4 آبان 90 0:49
ای جان به این دخمللللللللللللللل ماشالله خیلی نازههههههههههههه
nafasemaman
5 آذر 90 11:36
پس چی شدی هیلا جووووووووووووووووون من دلم برات تنگ شده پس کجایی جیگر خاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تینا
31 خرداد 91 0:40
ای مامان تنبل!!!!!!!
پس کجایی توووووو؟؟؟؟!!!!
دخملمون داره یکسالش میشه وبش آپ نشده؟؟!!!!!
منتظر عکسای تولد هیلا جون هستم ریما وگرنه یه جور دیگه باهات طرف میشمااااااا میدونی که چطور!!!


چشممممممممممم اينم آپ
مامان زهرا
2 تیر 91 14:58
تولد یکسالگی هیلا جون مبارک


مرسي عزيزمممممممممممم