هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

ده ماهگی هیلا جان ماااا

1391/4/22 18:25
نویسنده : مامان فریما
915 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــام خجالتخجالتچشمک

شرمندم دختره نازممممممم

 ببخشید دخترم واقعا نشد بیام وبلاگت رو آپ کنم

خیلی دیر شد میدونمناراحت

اولش که نت قطع شد بعدش که اساس کشی درخواست خط جدید دادیم تو خونه ی جدید ولی هنوز وصل نکردن هفت ماهه که منتظرمافسوس

دست بابا ایوب درد نکنه که با سیم کارت نت من و وصل کرد سرعتش کمه ولی خوب بهتر از هیچیه.

 

خوب بریم سراغ دختر نازم که الان ده ماهش شدهمژه

ماشالاه خوردنی شدهخوشمزه

فضول شده

لوس شده  

زرنگ شده

و...

از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟؟

هیلا ١ ماهه و نیمه  که ماما بابا میگه جالب اینه که اول بابا گفتن و یاد گرفت ١ هفته بعد به ما افتخار دادو در مواقع نیاز(خواب.گرسنگی.تشنگی و ...)ماما گفتن و یاد گرفت.تشویق

 یه جوری ماما میگه دلم میره حاضرم هر کاری میخواد انجام بدم. از ته دل میگه ماما ماماما فدای اون ماما گفتنش بشم.

دختره ناز ما دوتا دندون داره یکیش 8ماهو نیمش بود که درومد دومیشم که ده ماهگی دراومد.

یکی دو هفته میشه که 4دست و پا حرکت میکنه روز به روز هم سرعتش بیشتر میشه.

دیگه اینکه خیلی لجباز و فضول شده

اگر چیزی رو که تو دستشه بگیری چنان جیغی میزنه که هوش از سر ادم میپره

خلاصه اینکه خوردنیه خوردنی شده

اینم چند تا عکس:

 

حموم

 این عکس حموم کردن هیلا نازززز

 

نیم سالگی هیلا شب یلدا بود که ما دوتا جشن و با هم گرفتیم

اینم عکساش:

نیم سالگی

 به چه انارای خوشمزه ای.

این مطالب همون ده ماهگی هیلا نوشته بودم ولی ثبت موقت بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nafasemaman
24 تیر 91 11:29
تو حموم چه موشی شده بود
دوست دارم هیلا جونم


Manam doset daram khale matinbooooos