هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

قلب نازنینت

1390/6/12 11:47
نویسنده : مامان فریما
997 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل زندگیم امروز خدارو هزاران هزار بار شکر میکنم   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  چون بازم بزرگی و کرمش و بهم ثابت کرد .

امروز با کلی استرس و نگرانی رفتم دکتر باگذاشتن یه دستگاه صدای قلب قشنگت و حس کرد.

 ولی من خوب متوجه نشدم .برای اطمینان بیشتر یه سونوگرافی برام نوشت من و  بابایی  با عجله فراوان رفتیم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    سونگرافی .

مانیتور سونوگرافی پشت سرم بود کلی گردنم و کجتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد کردم که بتونم ببینم اقا دکتره چی میبینه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  د ید م یه چیزه کوچولو داره  بالا پایین میره قلب خوشکلت بود قشنگمم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.

خیلی حس قشنگیه ایشالاه همه مامانای منتظر این حس قشنگ و احساس کنن.


توی سونو مشخص شد اندازه ی گل زندگی مامان فریما و بابا ایوب 11mm وای چقدر کوچولویی مامانی کی میشه بزرگ بشی بیای بغلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)