هیلاهیلا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق ما

احساس ما از حضور تو

1390/6/12 11:47
نویسنده : مامان فریما
969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به گل قشنگ زندگیم که در حال شکفته شدن .

بعد از 2 سال و 8 ماه زندگی عاشقانه ی ما به لطف خدا تو در شکم من پدیدار

شدی و ما هزاررررررررر بار خدارو شاکریممممممممم برای حضورت.

گل زندگیمتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


امروز که دارم برات مینویسم عمره قشنگت  7 هفته و 3 روزه

برای دیدنت لحظه شماری میکنم . کی میشه که تو بغلم بگیرمت و ببوسمت و نگات کنم و خدارو هزاران هزار بار شکر کنمممم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من یه لیستی از اعضای خونواده تهیه کردم که وقتی خبر بارداریم و بهشون دادم

چه عکس و العملی نشون دادن و حدسشون درمورد جنسیت چی بوده و چه

اسمی رو انتخاب کردن .


عکس العمل  ها:

     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله بزرگه هیلا
21 شهریور 90 19:39
سلام به خوشکله خاله خیلی خیلی افتخار میکنم که دختره خواهره نازی مثله تو دارم فدای خنده های تو بشم من خیلی دوست دارم راستی وبلاگت خیلی نازه